marinder

Alla inlägg under januari 2013

Av Erica M Jacobsson - 31 januari 2013 21:42

I sängen och ska sova :) Känns sjukt skönt att gå och lägga sig tidigt för att verkligen "sova in" fredagen. Så gött med fredag imorgon. Bara mysa med familjen, kika på gladiatorerna, gå och lägga mig ganska tidigt så att jag är utvilad till lördagen då jag har Ask.

Idag red jag ute på hackamore och det kändes bra med hackamoret och den formen jag hade. Nöjd med den. På slutet var det tyvärr en markering på slutet. Känns inte bra med det och vill att allt ska bli bra. Hmmm :(
Hoppas på att det blir bättre.

Tagga fredag imorgon!

Av Erica M Jacobsson - 31 januari 2013 15:26

Kom inte på någon översrift så det fick bli pool ;)

Går hemåt. Ask ikväll :)

Av Erica M Jacobsson - 31 januari 2013 07:50

Påväg till skolan :) Vädret är tumme ner men det är iaf ljust ;)

You light up my world. The only problem is that I have not found you yet...

//Erica

Av Erica M Jacobsson - 31 januari 2013 06:38

Hmmm... Sitter och äter frukost och kikade på baksidan av arlapaketet. Där stod det "Tredje generationen saltkärring". Haha det är ju så man vill läsa ;)

Klockan är inte 6.39 Den är faktiskt 6.40

//Erica

Av Erica M Jacobsson - 31 januari 2013 06:38

Hmmm... Sitter och äter frukost och kikade på baksidan av arlapaketet. Där stod det "Tredje generationen saltkärring". Haha det är ju så man vill läsa ;)

Klockan är inte 6.39 Den är faktiskt 6.40

//Erica

Av Erica M Jacobsson - 30 januari 2013 22:07

I sängen och kollar lite läxor. Förhör imorgon så vill bara kolla igenom att jag kan allt. Hemskt ledsen för dålig uppdatering men jag har gjort läxor, sorterat garderoben här hos mamma, varit hos Ask och haft lite familjemys. Ska vara bättre imorgon då jag är läxfri, enda läxfria dagen denna vecka.

Hoppas ni har det bra!

Pussel kan rädda oss från att vara fritidslösa. (Jag är ju riktigt bra på detta. Borde kanske skriva något sånt i varje inlägg utom dom långa inläggen om livet, mig o vad jag tycker osv )

//Erica

Av Erica M Jacobsson - 30 januari 2013 07:38

Nu sitter jag i bilen påväg till skolan. Riktigt tumme ner väder idag. Regn, slask och rusk... Isch.

Man får vara glad över att man lever ;)

Dagens outfit är:
Jeanströja ~ H&M
Byxor ~ Lindex
Väska ~ HV polo

Av Erica M Jacobsson - 29 januari 2013 15:06

Tittar på tv och myser med Fläcken. Lite slömys ;)

Presentation


Hello!
Jag heter Erica och det är jag som driver den här bloggen. Jag bloggar om stallet, mina vänner, foto och min vardag.

Älska livet
Kramiz!!!

//Erica

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards