marinder

Alla inlägg under april 2013

Av Erica M Jacobsson - 30 april 2013 20:26

Av Erica M Jacobsson - 30 april 2013 17:11

Det regnar och haglar

Av Erica M Jacobsson - 30 april 2013 07:32

Känsla: :)

Av Erica M Jacobsson - 29 april 2013 21:24

Supertrött! Ska sova imorgon men det är ju skola så kan inte sova särskilt länge... Fast jag slutar klockan ett. Då går jag och Julia hem till mig och bakar.

Curre var jätteduktig idag. Han jobbade bra med ryggen och bakbenen. Man kände när den äkta formen kom. Man fick liksom lite extra "skjuts" och det kom upp en rygg i rumpan. Riktigt duktig kille. Han försöker verkligen!

Har duschat och tittat på tv. Fläcken var med fast han sov mera ;) Han är så söt. Jag knuffade lite lätt på honom när jag skulle borsta tänderna och då tittade han förargat på mig och la sig sedan till rätta igen. Min lilla egotrippade kille <3

Natti!

Känsla: Gäsp!

Av Erica M Jacobsson - 28 april 2013 21:50

Planerar morgondagens teknikpass. Tre övningar är färdiga nu :) Har ett block som jag tror att jag ska skissa upp övningar i. Skrivit med A-L och Mamma om banor och Curre.

Jag måste planera hur passen ska vara annars rider jag bara runt och åker. Jag måste planera för att kunna prestera och hjälpa både mig och hästen.

Är supertrött så ska nog sova nu. Nu ligger jag och lyssnar på en ljudbok som Astrid Lindgren läser, Emil. Älskar hennes röst. En riktig sagogumma helt otroligt. Supermysig!

Aja nu ska jag sova! Natti!

Av Erica M Jacobsson - 28 april 2013 20:31

Skissar på en teknikbana till imorgon då jag ska rida Curre eller som pappa säger Mackan ;)

Presentation


Hello!
Jag heter Erica och det är jag som driver den här bloggen. Jag bloggar om stallet, mina vänner, foto och min vardag.

Älska livet
Kramiz!!!

//Erica

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards