marinder

Alla inlägg under februari 2013

Av Erica M Jacobsson - 28 februari 2013 20:59

Hej :)
Nu vill jag ha tips ifrån er! Konditionsträning och Styrketräning. Har ni något tips så är det bara att kommentera :) Vill få igång träningen nu men jag har för det första ingen vidare inspiration och för det andra ingen aning om hur jag ska träna. Jogga vet jag men det tycker jag inte är så kul. Jag gör armhävningar, situps, plankan, 90*, knäböj nästan varje dag. Ibland trillar ju något bort då jag inte har den tid som behövs.

Men kom med tips! Vill ha tips i massor! ;)

Av Erica M Jacobsson - 28 februari 2013 15:19

Åker hem efter en superkul dag i Falun :) Handlat "lite", ätit gott, varit på museum och varit med dom jag tycker om :)

Ikväll ska jag iväg till min älskade lilla kusin, morbror och morbrors tjej. Helt awesome dag :)

Hoppas ni har haft det bra och när jag kommer hem imorgon så gör jag en videoblogg om vad jag har köpt. Sounds good? :)

Av Erica M Jacobsson - 28 februari 2013 10:06

Igår hade vi tacokväll och bara pratade om allt och inget. Riktigt härligt :)
Idag ska jag till Falun med mormor och en kompis. Shopping o museum står på checklistan ;)

Hoppas ni får en bra dag :)

-Gammal bild

Av Erica M Jacobsson - 27 februari 2013 14:31

Haha, garvar ihjäl mig ! Mormor o Morfars katt försökte leka med ett snöre.
Resultat:

Av Erica M Jacobsson - 27 februari 2013 10:18

Då är man påväg till badet och är så taggad för att använda min nya bikini från style by tyra som tyvärr är borta nu, tror jag.

Av Erica M Jacobsson - 27 februari 2013 10:18

Då är man påväg till badet och är så taggad för att använda min nya bikini från style by tyra som tyvärr är borta nu, tror jag.

Av Erica M Jacobsson - 27 februari 2013 09:32

Byxor från Lindex, snygga med "rynkor" :)
En skjorta från redout(?) och en hatt från Åhléns :)

Av Erica M Jacobsson - 27 februari 2013 08:36

Love B/W.



Förbjudet att kopiera bilder.

Presentation


Hello!
Jag heter Erica och det är jag som driver den här bloggen. Jag bloggar om stallet, mina vänner, foto och min vardag.

Älska livet
Kramiz!!!

//Erica

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards